فروش قطعات دستگاه کپی کیوسرا
نوشته شده توسط : جعفری

فروش قطعات دستگاه کپی کیوسرا

فروش قطعات دستگاه کپی کیوسرا توسط مراکز مختلفی انجام می شود. اما برای اینکه از قطعاتی که خریداری می کنید اطمینان کافی داشته باشید بهتر است قطعات کیوسرا را از مراکز رسمی کیوسرا خریداری کنید. نمایندگی کیوسرا به آرشیو مجهزی از قطعات جانبی این برند دسترسی دارد.

بنابراین در صورتیکه قطعه ای از دستگاه کپی خراب و احتیاج به تعویض داشته باشد می توانید توسط نمایندگی کیوسرا مشکل خود را برطرف کنید. برای اطمینان خاطر بیشتر مشتری در این نمایندگی فروش قطعات دستگاه کپی کیوسرا همراه با ضمانت نامه می باشد.

منظور از فروش قطعات، تجهیزاتی است که موقع خراب شدن هر قطعه احتیاج به تعویض دارد. امروزه بسیاری از مراکز جهت سود جویی بیشتر اقدام به فروش قطعات دستگاه کپی کیوسرا می کنند. اما اینکه قطعاتی که توسط این مراکز مختلف به فروش می رسند تا چه حد قابل اطمینان هستند؟!

این نمایندگی علاوه بر حوزه فروش در حوزه تعمیر هم فعالیت دارد. نمایندگی دستگاه کپی کیوسرا سعی کرده است تمامی خدمات و سرویس هایی که توسط نمایندگی کیوسرا ارائه می شود هم جهت با حفظ حقوق مراجعه کنندگان و رضایت مندی مشتریان باشد.

یکی از مزایای خاص نمایندگی کیوسرا این است که این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است قبل از خرید از تجربه و تخصص کادر فروش این نمایندگی استفاده کنند. بنابراین در صورت هر گونه پرسش می توانید از طریق کادر فروش این نمایندگی ابهامات و سوالات خود را برطرف کنید. این نمایندگی قطعات خود را با ضمانت نامه به فروش می رساند.

این نمایندگی در صورت لزوم برای افزایش آگاهی شما بروشور مربوط به دستگاه را در اختیارتان قرار خواهد داد. بنابراین با این نمایندگی می توانید از خریدی مطمئن بهره مند شوید.

شرکت کیوسرا در سال 1959 تاسیس شد. در ابتدا آن را به نام سرامیک کیوتو می شناختند. سپس در سال 1982 نام آن به اسم کیوسرا تغییر پیدا کرد. این شرکت چند ملیتی است. زیرا در ابتدا تولید کننده تجهیزات الکترونیکی و سرامیکی بوده سپس در سال 2000 امتیاز قسمت تلفن همراه شرکت کوالکام را خریداری کرده است…ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: